Projekt
i budowa drogi ekspresowej S14 Zachodniej Obwodnicy Łodzi
Zad. A – Odcinek I węzeł „Łódź Lublinek” – węzeł „Łódź
Teofilów” obejmuje w szczególności:
1.
Opracowanie Dokumentacji Projektowej wraz z uzyskaniem
wszelkich niezbędnych warunków, uzgodnień, opinii, pozwoleń
i decyzji administracyjnych pozwalających na realizację
inwestycji
2. Roboty przygotowawcze
3. Roboty drogowe w zakresie:
• budowy odcinka drogi ekspresowej nr 14
długości ok.12,184 km,
• budowy węzłów drogowych,
• wzmocnienia podłoża gruntowego dla
uzyskania właściwych warunków posadowienia dróg i obiektów
inżynierskich oraz zapewnienie stateczności skarp,
• przebudowy istniejącej sieci dróg
publicznych i dróg wewnętrznych będących w kolizji z realizowaną
autostrady / drogi ekspresowej / obwodnicy / drogi krajowej,
• budowy systemu odwodnienia drogowego,
• budowy chodników i zatok autobusowych,
• budowy wzdłuż drogi ekspresowej
dojazdowych obsługujących przyległy teren wraz ze zjazdami na
przyległe działki,
• budowy wjazdów, zjazdów i przejazdów
awaryjnych
• wykonania organizacji ruchu i urządzeń
bezpieczeństwa ruchu drogowego
4. Budowę obiektów inżynierskich,
5. Budowę przepustów drogowych o funkcji
hydrologicznej, ekologicznej i mieszanej,
6. Przebudowę cieków wodnych oraz
istniejących urządzeń melioracyjnych.
7. Wycinkę istniejącej zieleni oraz
przeniesienie roślin objętych ochroną,
8. Roboty branżowe związane z przebudową
kolidujących urządzeń i sieci istniejącej infrastruktury nad i
podziemnej
9. Przebudowę infrastruktury kolejowej w
tym: urządzeń elektroenergetycznych, urządzeń sterowania ruchem,
urządzeń telekomunikacyjnych i sieci trakcyjnej związaną z
likwidacją kolizji.
10. Wykonanie urządzeń ochrony środowiska
5
11. Wykonanie wszelkich robót związanych z
przebudową i rozbiórką elementów kolidujących z inwestycją (w
tym budynków i budowli)
12. Wykonanie pełnej rekultywacji terenów
zajętych przez zaplecza techniczne i socjalne, place budowy,
drogi na czas budowy i inne
13. Przywrócenie dróg publicznych
użytkowanych przez Wykonawcę w czasie budowy do stanu nie
gorszego niż przed rozpoczęciem budowy, w tym zimowe utrzymanie,
14. Wszelkie roboty wynikające z
konieczności podłączenia obwodnicy do istniejącego układu
komunikacyjnego wraz z remontem nawierzchni dróg przekazywanych
samorządom po oddaniu obwodnicy do użytkowania i zmianą
organizacji ruchu,
15 Zapewnienie dojazdu do wszystkich
działek sąsiadujących z projektowanym pasem drogowym przez cały
czas trwania budowy,
16. Wykonanie wszelkich innych robót i
opracowań jakie okażą się niezbędne dla zoptymalizowania i
zrealizowania inwestycji
17. Uzyskanie decyzji administracyjnych
pozwalających na użytkowanie inwestycji.